EDOCUMENTARE SRL – idee testată pe propria piele și transformată într-o afacere
Se spune că pentru cei tineri, niciun vis nu e prea mare sau imposibil de realizat. Exact așa am simțit și noi acum trei ani, când am luat-o pe un nou drum, la propriu și la figurat.
Compania EDOCUMENTARE SRL a fost fondată în anul 2019 având ca principal gen de activitate – consultanță în management și afaceri. Sunteți curioși să aflați cum am ajuns astăzi să fim o companie de perfectare a actelor românești? Iată istoria noastră!
În anul 2020, am decis că ideile și ambițiile noastre nu au hotare, așa că am luat decizia de a începe ceva nou în România. La prima vedere totul părea simplu, ținând cont că în noul loc vorbeam aceeași limbă fiind totodată aproape de casă și având posibilitatea de a profesa în domeniile pe care le-am studiat.
Cum se întâmplă de multe ori în viață, nu toate scopurile se îndeplinesc conform planurilor. Cu două săptămâni înainte de plecare, fiind pandemie, intrarea în România era interzisă pentru cei care nu dețineau pașaport român, ci doar biometric. Nu ne-am dat bătuți, am aplicat pentru viză și astfel am ajuns în țara vecină la sfârșitul lui august 2020. Atunci însă ne-am ciocnit cu o nouă provocare: imposibilitatea de a activa profesional fără a poseda acte românești.
Primul pas a fost să apelăm la o companie care să ne ajute cu perfectarea actelor într-un timp rapid. Din păcate, soluția nu a fost una potrivită, întrucât ar fi trebuit să așteptăm un timp îndelungat, suportând costuri considerabile. Ținând cont că deja achitasem chiria pentru un an înainte, suportasem cheltuielile pentru mutare, într-un final rămăsesem cu un buget limitat.
Totuși, fiind inventivi și mereu în căutarea soluțiilor, am decis să ne ocupăm de perfectarea actelor desinestătător. Am început cu procedura de transcriere a certificatului de căsătorie românesc și prima problemă cu care ne-am confruntat a fost depistarea anumitor greșeli în acte. Ne-am mobilizat rapid și, spre uimirea noastră, am reușit perfectarea certificatului de căsătorie în două săptămâni. Acest prim succes a servit drept catalizator să mergem mai departe. Așa am reușit să perfectăm permisul de ședere în România, pentru care intermediarii și companiile ne solicitau sume considerabile. Secretul nostru? Am investit timp în loc de bani și ne-am informat de pe site-urile oficiale, astfel încât la sfârșitul lui octombrie 2020 am depus deja dosarul pentru obținerea permisului de ședere.
Motivați de reușitele obținute, fiind în România, am luat decizia de a depune dosarul și pentru redobândirea cetățeniei romane. Am strâns actele necesare, am efectuat programarea la Autoritatea Națională pentru Cetățenie (ANC), ne-am informat cum trebuie sa fie aranjat și completat corect un dosar și… ne-am confruntat apoi cu multe emoții, care s-au transformat în entuziasm și bucurie pe 7 Decembrie 2020, când la fața locului, depunerea actelor s-a soldat cu succes.
Următorul pas a fost când soțul, odată ajuns în România, fiind deja cetățean al acestui stat, primul lucru care l-a făcut a transcris permisul de conducere moldovenesc în cel românesc, apoi și-a schimbat adresa domiciliului, buletinul și pașaportul. Împreună am reușit să le facem pe toate, fără să apelăm la agenții și fără să plătim costuri exagerate și nejustificate.
Povestindu-le prietenilor și rudelor despre cum am reușit să efectuăm toate procesele descrise mai sus în mod independent, am realizat că majoritatea dintre aceștia la fel își doreau perfectarea actelor românești, dar nu toți dispuneau de veniturile sau timpul necesar. Astfel, la început ne-am ajutat în acest sens familia, rudele, prietenii, dar sesizând cât de mare este cererea, am hotărât ca din consiliere și suport să trecem la o nouă etapă – perfectarea oficială a atelor românești pentru toți doritorii.
Având deja compania deschisă, am zis de la bun început ca vom activa doar legal! Zis și făcut – în februarie 2021 am semnat primele contracte de prestare servicii. Suntem singura companie care a activat și pe timp pe pandemie. Am testat toate procesele pe propria piele, am trecut în mod independent prin toate etapele, am învins situațiile neplăcute și provocările ce ne-au stat în cale, pentru ca astăzi să fim aproape de clienți și să le oferim tot suportul de care au nevoie.
În timp, am devenit mai vizibili, numărul cererilor a crescut și, din iunie 2021 am revenit acasă, investind în companie, oameni și idei. Am deschis un birou, am angajat echipă și am construit parteneriate de încredere cu toți clienții noștri, astfel încât să putem afirma astăzi cu certitudine:
edocumentare.md – Nume în care poți avea încredere!
În caz că apar întrebări sau doriți o consultație cu referire la procesul de obținere a cetățeniei române și perfectării actelor românești, nu ezitați să ne scrieți, iar noi vă vom consulta GRATUIT.
Date de contact:
GSM: +373 79 126 126 (Call Center, Telegram, WhatsApp) sau scrieți-ne datele dumneavoastră în formularul de mai sus și noi vă vom apela în scurt timp.